Tuesday, August 19, 2008

..adakah saya nampak sedih?

adakah saya nampak sedih?
janganlah cakap begitu..
saya sedang berusaha untuk melawan nya..

memang sesuatu telah buat saya begini..
tapi.. saya taknak cakap

sekarang, saya sedang cuba buat penutup
penutup yang ketat..
perkara itu, rasa kecewa ini,.. semuanya
kalau tidak.. perasaan yang sedih akan datang
membawa kemurungan..
dan saya akan ditelan oleh perasaan teruk itu lagi..

saya taknak itu berlaku
sekarang ini.. saya akan tutup
supaya hati saya takkan sakit lagi..

mungkin suatu hari nanti
apabila saya menjadi orang yang lebih tabah..
mungkin saya akan berupaya membuka
penutup yang telah saya tutup dengan ketat
tanpa ditelan..

jangan ikut hati mati..
tp hari ini saya masih hidup
adalah kerana kedegilan hati ini..

tak mungkin ada yang faham kan..

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

-->